fredag 2 november 2012

Vinnarna!

Sent omsider har jag dragit vinnarna i 1-årsutlottningen.

Jag skrev upp alla lotter på papperslappar, vek ihop lapparna och lade i en skål. Sedan fick sambon dra vinnarna.

Och vinnaren är: Jennica!

På andra plats: Anna!

På tredje plats: all the way from Norway Catharina!

Vinsterna kommer skickas i nästa vecka så därför ber jag vinnarna att skicka namn och adress till sarajakobsson80(snabela/krullea?)gmail.com

Tack alla som tävlade! Det kommer fler utlottningar, jag lovar.

5 kommentarer:

  1. Thjoho!!! Det var den bästa avslutningen på fredagen! Tusen tack till din sambo som hade turfingrarna. Jag blev jätteglad! MVH Jennica

    SvaraRadera
  2. Tjohoooo!! Jag är så glad!!! Tack fina Saras händer som drog mitt namn ur den fina Swedish grace (det ser ut så) skålen!! De ska få stå i köket!

    //Lycklig!

    SvaraRadera
  3. Simons händer menar jag förståss...

    SvaraRadera
  4. Oj så artig å vinne tredje premien og dei skjønne lyslyktene i give awayen din! :)
    Tusen takk!!

    Ønsker deg ei riktig god helg :)
    Klem Catharina

    SvaraRadera