tisdag 19 september 2017

Skrivarhelg

I helgen tog jag mig tid att skriva. Jag gör visst det en gång på år och det verkar vara september som är den perfekta månaden för detta. Efter att planeringen i alla kursen är klar och innan all rättning ska göras.

Den här gången blev det Värmdö och vandrarhemmet Lillsved.

Här kommer lite bilder:

 






 Jag kom dit på fredagseftermiddagen och efter att jag installerat mig tog jag en liten fotopromenad.


Det här är ingången till mitt hus. Och så här såg min arbetsplats ut.


På lördag efter frukost tog jag en promenad och gick bara vilse lite lite....




På eftermiddagen tog jag anteckningsblock och dator med ner till caféet som låg precis vid vattnet.



På lördagen blev det en ofrivilligt lång springtur och på söndagen gav jag mig fan på att jag skulle hitta skyltningen till rundan jag hade tänkt springa. Och då tog jag med mig kameran igen. 







Det var helt underbart att få tid och lugn och ro att skriva. Men också att motionera i fin skogsmiljö och äta och dricka gott. Och det blev faktiskt ganska mycket skrivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar