måndag 16 juni 2014

Nyckelringar av korkar

Så fick jag då äntligen tummen ur. Nyckelringar med korkar har länge stått på min pyssellista. Härifrån kommer inspirationen.

Material:

korkar (ihopsamlade från diverse fester)
öglor (inköpta på Bauhaus)
nyckelringar (samma här)


För att inte öglan skulle komma in snett använde jag en stor säkerhetsnål för att "förborra". Det borde funka lika bra med en provsticka (som man har för att kolla att potatisen är klar).


Annars var det mycket enkelt.



Dessvärre klarade inte nyckelknippan flyttestet, så jag får konstatera att nyckelringen mest är dekorativ. Om det är någon som vill ha en så är det bara att skicka ett mejl till sarajakobsson80(at)gmail.com - (at)@ (jag vill inte ha en massa skräpmejl, därav den underliga skrivningen av adressen).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar