torsdag 9 februari 2012

Dagens outfit 9

Dagens outfit fotograferades i morse, men det är inte förrän nu jag kunnat sätta mig ned framför datorn för att fixa till ett bra inlägg.



Kofta i sicksackmönster i Drops SilkeAlpaca (finns ej längre i sortimentet). Originalet är randigt, men jag ville bestämt ha en svart kofta. Garnet var svindyrt kommer jag ihåg och det är kanske därför det utgått ur sortimentet.

Idag skulle jag även vilja visa min sons outfit. Han bär en punkig t-shirt med trycket Sex Pistols. Man kan kanske inte tro det när man ser mig, men jag har faktiskt varit på Sex Pistols-konsert. Jag lyckades ju dessvärre inte ens bli påtänkt förrän de splittrades på 70-talet, men när det var dags för comeback 1996 var jag i Stockholm för att se mina stora idoler. 


Dagens aktivitet: lunch med barnledig väninna, handla bubbel inför lördagens barnlediga kväll, hämta ut pass, shoppa lite, hämta dotter, leka i snön, laga mat, busa, dammsuga, mysa och nu (snart) sticka lite framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar