tisdag 2 april 2013

What I've been up to

Vad var det nu som skulle prioriteras?
Jo, studierna.
Har det funkat?
Sisådär. Det har gjorts en del, men mycket annat har kommit i vägen (som vanligt).
Magisteruppsatsen är nu uppe i dryga 11 000 ord, men några ska säkert bort och några ska säkert till innan jag är nöjd.
I nästa vecka har jag lovat mig själv att först och främst registrera mig på kursen och sedan skicka iväg ett utkast till min handledare så att institutionen och hon vet att jag lever.

Här kommer några bilder på vad jag haft för mig under min paus.

 pluggat

 
umgåtts med min familj

 stickat lite

virkat lite

firat min sons födelsedag
 här in action


börjat med förberedelserna inför bröllop
här ser ni festlokalen

1 kommentar:

  1. Trevligt att Du är "på banan" igen. Nu har man någon att inspireras av. Lycka till med mönstertänkandet.

    SvaraRadera